Happy Halloween

HAPPY HALLOWEEN! Måste säga att jag har nog aldrig varit med om något liknande! Amerikanarna firar Halloween ungefär i samma skala som Norrmännen firar 17maj! Roligt värre!
På gatan där jag bor...
New York City Parade...scary,crazy,crowded!
Fick även chansen att gå "trick or treat" hemma och traska med i Brooklyns parad med kidsen innan jag och Arka drog in till den stora på Manhattan, glömde dock kameran för den:(
BUUUUU
Perfect match..
Möttes upp med Sarah och Sarah från Brasilien resp. Tyskland...
Sarah,Sarah,Sara och Arla...fiiinemang de! hahaha
Beautiful Anastazia(Disney movie)
Disney makes even the subway more fun:)
Gulligaste!
Lördagens outfit...Konstaplarna Arla&Sara, bara näästan som Kling&Klang.
Måndagens outfit...

Kommentarer
Postat av: Lina

Finaste Sara! Varit inne varje dag och sett om du uppdaterat ngt och äntligen! :) Gud vad coolt att uppleva halloween där det hör hemma, till det extrema dessutom. Häftig upplevelse. :) Och du verkar ha haft det toppen i sommar! :) Tänk vad fort tiden går, snart är det jul. Jag är så stolt över dig som är så modig och jag tvivlar inte en sekund på att du är den bästa nannyn ever! Hoppas vi kan skypa snart igen! Love you girl! <3 puss å kram/ Lina

2011-11-03 @ 11:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0