Friendly summer

Tiden går så sjuk fort, snart är jag halvägs genom mitt år här i New York!

Sommaren var över på ett kick och nu är det vinterkyla m.m. som väntas.

Känner mig rik på äventyr och erfarenheter och mer det komma skall. Det har utan tvekan varit en kanonbra start.

En sak som satt lite extra stjärna i kanten på den tid som ”So far” passerat är alla otroligt fina vänner från när och fjärran som jag träffat här. Så äntligen kommer här en…”liten” resumé från min kanske bästa sommar någonsin:)

 

Lot’s of love to Karoliina,Arla,Emelie and Linnea, what would I have done without you?

My top 5!;)
mera Dumbo och partypix....
Dag @ Coney Island med Emelie:)
Finaste kryssningen kring Manhattan:)
Sommarchill @ Coney Island Beach
New York vs. Finland
Not waiting in line...waiting for the line! That's what I call a party spirit...
Just a peek in Central Park...
Shopping eliten!
Mysigaste söndagen på New York High Line.
Subway nap...alwas nice!
More Central Park.
Linnea hade fint besök hemifrån Svedala..Elin och Maja-härligaste brudarna ever!
Eternal subway...och ni tycker SJ kan ta och slänga sig i väggen?
En god orsak till att springa runt i affärer:p
Happy Birthday Arla! HYVÄÄ
Ett av de mysigaste,mumsigaste och "nyttigaste" hamburgerställen jag testat.. Shake-Shack-Sick-Sack...
Hihihihihi...
New pierced girls....
Ett besök hemma hos Carrie Bradshaw(SATC)
Älskar roliga infall från ikke osociala typer..hihi
Alltså....Sara <3 Dumbo
Svenska töser..Linnea, Lisa, Sandra och Malin på Resturang Barrio.
Lunchtime på Hard Rock Café med New Jersey AuPairs.
Åh, önskar att ni bodde närmare sötnosar<3
Partytime med Sarah(Germany),Aline(Brasilien),Richard(Tyskland,Skottland,USA..typ),Linnea
Tunnelbanewaiting...tur att det finns trevligt sällskap:)
Brooklyn Trion <3
Ett glädjeskutt för en förväntansfull fortsättning.....

Kommentarer
Postat av: Linnea

Alltså jag blir så lycklig av att se alla dessa bilder... Den här sommaren har verkligen varit helt underbar !! Är så glad att jag träffat er !!! LOVE YOU ! <3

2011-11-08 @ 04:46:26
Postat av: Sandra

Å, Sara! Det ser ju helt fantatiskt ut. :)Kul med så mycket bilder! :D Jag saknar dig massor. Och tänker på helgen när du kom och hälsade på mig i Oslo. hehehe, det var så kul! Längtar tills vi ses igen. Tycker om dig massor min fina vän!! <3

2011-11-10 @ 09:41:01
Postat av: emmelie

Men Sara, vilka fina bilder! Snygga kläder, snygga bakgrunder, snygg solbränna! HERREGIIIIID. Saknar dig! :D

2011-11-10 @ 14:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0