Hej


Kommentarer
Postat av: anki

Det verkar som att du har det riktigt bra Saaara :D saknar dig min vän! :*

2011-07-03 @ 19:32:11
URL: http://ankisaventyr.blogspot.com
Postat av: Josefine

HEJ på dig också!! :D

Förresten, TUSEN tack för ditt kort! Blev super glad! Och det kom faktiskt fram, även fast du skrev "någonstans i töcksfors" - visst är posten helt otroligt duktiga? ;)

<3

2011-07-03 @ 19:40:52
Postat av: Josefine

Hej! Tusen tack för kortet jag fick på min födelsedag - blev verkligen superglad! :D

Även fast du skrev "någonstans i Töcksfors" och jag inte har någon adressändring så kom det ändå fram. Posten är verkligen helt klart bäst! ;)

<3

2011-07-03 @ 19:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0